Web

SEO a copywriting alebo prečo je dôležitým faktorom kvalitný obsah

Úspech viditeľnosti a teda efektivity vašej webovej stránky či e-shopu nie je iba o tom, kupovať si vyššie a viditeľnejšie pozície. Teda áno, ide o celkom dôležitý základ, ale celý princíp spočíva takisto v tvorbe. Tvorbe zaujímavého a atraktívneho obsahu, ktorý nielenže zhrnie všeobecné a suché info, ale má potenciál získavať ľudí, respektíve záujemcov a zákazníkov.

Osoba pracuje s mackbookom, káva, stôl

O tvorbu takéhoto obsahu sa síce takisto môžu postarať platení odborníci, avšak ide o to uvedomiť si, že do celej online propagácie by sa malo dať aj trochu toho srdca a empatie, respektíve snahy vcítiť sa do potrieb, zmýšľania a prianí bežných užívateľov internetu. Ideálnejšie robiť celú vec pre konkrétnu skupinu užívateľov, ktorí majú potenciál stať sa vašimi zákazníkmi.

Často využívanou a v podstate ideálnou kombináciou je tak SEO a copywriting.
Možno už viete, že kompletne a kvalitne prevedené SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) dokáže posunúť odkaz na váš web na pomerne slušné, viditeľné a teda popredné miesta v internetových vyhľadávačoch. Výsledkom je tak stále vyššia pravdepodobnosť, že ak užívateľ do vyhľadávača zadá určitý hľadaný výraz, na základe relevancie sa mu do popredia podsunie odkaz na váš web. A pravdepodobne tak klikne práve na neho a dostane sa na vašu stránku, čím môže vzniknúť požadovaná konverzia.

Google SEO

Ale tu sa dostávame do bodu, prečo je dôležitý tiežobsah. Štruktúra a kvalita článkov, v ktorých sa nachádza spätný odkaz na váš web je dôležitým faktorom umiestnenia, ale obsah aj textové články plnia tiež ďalšie dôležité posolstvo.
Počet pribúdajúcich reklám na internete sa už naozaj stáva otravný a priam neznesiteľný. Niet vôbec divu, že väčšina užívateľov preto používa Adblock. Avšak reklama sa dá robiť aj oveľa sympatickejším a prirodzenejším spôsobom, ktorý užívateľov úprimne zaujme. A z tohto dôvodu je dôležité využiť služby kvalitného copywritingu.