Nestrácajte peniaze na digitálny marketing
Keď spustíte digitálny obchod, ďalším krokom bude podpora digitálneho marketingu, však? Zle. Propagácia vášho obchodu s elektronickým obchodom, akonáhle ho dostanete zo zeme, nie je tou správnou cestou. Je to ako pozvať neznámu ženu na prvé rande. Je to zlý ťah. Nikdy nedostanete áno! Prečo? Nestrávili ste s ňou čas, nepozná vás a neverí vám.
Online marketing funguje rovnako ako rande. Posledná vec, ktorú chcete, je utrácať peniaze na marketing, než začnete predávať svoje produkty. Inteligentní, úspešní zakladatelia ho udržujú štíhly , najmä na samom začiatku.
Najprv vytvárajú minimálny životaschopný produkt. Potom zapoja svoje publikum s epickým obsahom, pomaly budujú vzťah so svojimi čitateľmi skôr, než požiadajú, aby si kúpili svoj produkt.
Zostavte si svoju online reputáciu
Nie je na škodu zamerať sa na spoločné online marketingové kampane: SEO a marketing sociálnych médií. Iste, tieto marketingové stratégie fungujú. Priemerný používateľ Facebooku, napríklad klikne na osem reklám mesačne. Ale príliš veľa posadnutosti Facebook reklamami alebo SEO je zlé pre vás, pre vašu značku a pre vaše podnikanie.
Tu je dôvod, prečo:Ak sa pokúsite spustiť veľa reklám, skončíte s tým, že budete utrácať všetky svoje peniaze, čas a zdroje namiesto toho, aby ste sa venovali skutočným ľuďom – svojim divákom, čitateľom a potenciálnym zákazníkom.
Prestaňte sa sústreďovať na to, ako sa umiestniť na stránkach s výsledkami vyhľadávania čo najvyššie alebo na generovanie viacerých potenciálnych zákazníkov a predajov.
Namiesto toho zostávajte oddaní procesu neustáleho príchodu s nápadmi blogovania, ktoré neustále pomáhajú vašim čitateľom s príbehmi, ktoré menia život a neustále publikujú obsah optimalizovaný pre divákov, ktorý rieši problémy vášho čitateľa. To je to, čo stavia vašu online povesť a značku svojim potenciálnym zákazníkom.
Facebook reklamy a SEO sú skvelé. Ale od začiatku ich nepotrebujete. Potrebujete kvalitný obsah. To je najdôležitejší aspekt vášho podnikania.